به وبلاگ pm دانلود خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
دانلود فیلم
دانلود مستند
دانلود بازی
دانلود سریال
دانلود اهنگ
دانلود انیمیشن
دانلود نرم افزار
دانلود کتاب الکترونیکی
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 38472
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

دانلود كارتون بره ناقلا Shaun the Sheep


Shaun_the_Sheep_www.mihandownload.com.jpg
انسانی در کشور انگلستان دارای مزرعه ای با گله ای گوسفند می باشد که در بین این گله بره ای با هوش وجود دارد. سگ نگهبان هم که به عنوان دستیار صاحب مزرعه است نقش مهمی ایفا میکند. اتفاقات و صحنه های جذاب و خنده دار شما را تا پایان هر قسمت در جای خود میخکوب می کند. خوک های شیطون و موزی نیز در حیاط کناری مزرعه حکم دشمن گله گوسفند را دارند و در واقع نقش منفی کارتون Shaun The Sheep هستند که ماجراهای جالبی را خلق میکنند. همیشه رهبر گله گوسفندان شائون ، بره باهوش و ماجراجو است. کلیه قسمت های این کارتون بی کلام می باشد و با موسیقی هیجان انگیر ماجرا توصیف می شود. سه فصل کامل این انیمیشن زیبا را هم اکنون می توانید از سایت pm دانلود دریافت نمایید.
 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 14:39 | |
دانلود مجموعه کارتون های مستر بین Mr.Bean animated series


MrBean_The_Animated_www.mihandonwload.com.jpg
هر دو بخش این مجموعه شامل 53 قسمت اضافه شد.
بخش پایانی اضافه شد
به جرأت می توان مستر بین را یکی از محبوب ترین و مشهور ترین کمدین های دنیا نامید. این شخصیت بامزه دارای سابقه ای طولانی در زمینه طنز است و برنامه ها و فیلم های بسیاری را تاکنون ارائه داده است. اما در سال 1990 سری کارتونی مستربین نیز وارد بازار شد. این انیمیشن در حین زیبایی و جذابیت از سادگی خاصی در جلوه های بصری برخوردار است. در سری کارتونی نیز از علاقه شدید مستربین به تدی عروسک دوست داشتنی اش کاسته نشده و همچنان به او وابستگی بسیار دارد. همچنین حرکات ، موضوعات و شخصیت های این انیمیشن هم از مستر بین واقعی برداشت شده و صدای شخـص مستر بین را در این انیمیشن بازیگر نقش مستر بین Rowan Sebastian Atkinson اجرا می کند تا شباهت های نسخه کارتونی را به خودش تکمیل کند. به طور کلی چه در فیلم و چه در انیمیشن ، مستربین زیاد صحبت نمی کند و بیش از این سعی دارد تا با حرکات و صداهای عجیب توجه بنندگان را جلب کند و طنز متفاوتی را ارائه کند که در انجام آن بسیار موفق بوده است ، به طوری که اکنون از شهرت جهانی برخوردار است. از این رو مجموعه کارتونی مستر را در دو بـخش برای شما عزیزان آماده کرده ایم. 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 14:36 | |
دانلود زیباترین کارتون های کلاسیک Walt Disney

دانلود
زیباترین کارتون های کلاسیک Walt Disney

همه شما عزیزان با کارتون های زیبای قدیمی آشنا هستید.کارتون های مثل سیندرلا، پینوکیو و ... که با دیدنشان خاطرات بچگی برایمان زنده می شوند.امروز برای اولین بار در بین سایت های ایرانی  30 کارتون قدیمی را به صورت یکجا و با لینک مستقیم ،از شرکت والت دیسنی برایتان آماده کرده ایم.کارتون ها به صورت XviD  و با کیفیت DVD می باشند .میهن دانلود این عیدی را به شما عزیزان تقدیم می کند تا در ایام نوروز خاطرات کودکی را مرور کنید

برای مشاهده اسم کارتون ها و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 14:22 | |
دانلود تمامی قسمت های مجموعه کارتون تام و جری Tom Jerry Full Episode

 
دانلود
تمامی قسمت های مجموعه کارتون تام و جری Tom & Jerry Full Episode

تمامی 210 قسمت اضافه شد.

 باز هم یک سورپرایز دیگر برای همه هموطنان و دوستداران pm دانلود.همه شما عزیزان در هر سن و جنسیتی که باشید تا به حال بارها کارتون تام و جری را دیده اید.کارتونی که هر سلیقه ای را به خود جذب می کند و برای لحظاتی لبخند را بر لب های بینندگانش می نشاند.ماجرای موش و گربه بامزه ای که 70 سال از عمرشان می گذرد.شاید باور نکنید اما این مجموعه کارتون  در بیش از 210 قسمت مجموعه ای و سینمایی تهیه شده است
بار دیگر افتخار داریم برای اولین بار  تمامی 210 قسمت این کارتون زیبا را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار دهیم
تماشای این کارتون‌های سریالی را مدیون شخصیت هایی به نام ژوزف باربارا و ویلیام هانا هستیم.  ویلیام از دوران جوانی به فکر ساخت انیمیشن بود و تمام وقت خود را صرف تهیه کارتون‌های جالب و دیدنی همچون تام و جری، فلیندکستون و یوگی و دوستان کرد.هانا و باربارا یک تیم انیمیشن‌سازی را ترتیب دادند و اولین کارتون تام و جری را در سال 1940 تهیه کردند که با ساخت و پخش این کارتون از سوی انجمن فیلمسازان انیمیشن مورد تقدیر قرار گرفتند و جایزه آکادمی بهترین کارتون‌های دنیا را از آن خود کردند.هانا و باربارا مسابقه‌ای برای انتخاب نام این موش و گربه برگزار کردند و سرانجام «جان کر» که خود انیماتوری ماهر بود، نام «تام و جری» را پیشنهاد داد. او از اصطلاحات جنگ جهانی اول استفاده کرد. در این دوران هر سرباز انگلیسی تامی ‌و سرباز آلمانی جری نامیده می‌شدندویلیام‌هانا در سال 1910 به دنیا آمد. او در  سال 2001 بر اثر سرطان حنجره در نود سالگی چشم از دنیا فرو بست. ژوزف باربارا نیز در  18 دسامبر 2006 در سن ۹۵ سالگی و دراثر عوارض ناشی از کهولت، در گذشت.روح این دو هنرمند شاد باد....

تام و جری در سه فصل به شرح زیر تهیه شده اند:
1. William Hanna and Joseph Barbera's Stage (1940-1958; Seasons 1 and 2)
2. Gene Deitch's Stage (1961-1962, first part of season 3)
3. Chuck Jones' Stage (1963-1967, second part of season 3)

کیفیت XviD  فرمت AVI رزولیشن 680*460

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 14:19 | |
دانلود تمام قسمت های مجموعه کارتون پت و مت Pat Mat Full Episode

دانلود تمام قسمت های مجموعه کارتون پت و مت Pat & Mat Full
Episode
تمام 78 قسمت اضافه شد.
پس از استقبال شما عزیزان از مجموعه کارتون های قدیمی مخصوصا تام و جری ، این بار افتخار داریم تمام 78 قسمت کارتون زیبای پت و مت را برای شما آماده کنیم
پت و مت (نام اصلی در زبان چک Kuťáci,... a je to!, Pat a Mat) انیمیشنی می‌باشد که با استفاده از تکنیک لحظه‌ای (حرکت-توقف) در کشور چک ساخته‌شده‌است. این انیمیشن دارای دو شخصیت به نام‌های پت و مت می‌باشد که توسط Lubomír Beneš و Vladimír Jiránek ساخته‌شده‌است.
این انیمیشن دو کاراکتر را نمایش می‌دهد که دچار مشکلات به وجودآمده توسط خود می‌شوند و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن و خرده‌ریز می‌کنند که نتیجتأ مشکلات جدیدی به وجود می‌آید. نهایتأ هر دو اقدام به حل مشکل با روشهایی عجیب و غریب می‌کنند.
نکتهٔ خنده‌دار این مجموعه جایی می‌باشد که علاوه بر خنده‌دار بودن نمایش، دیدگاهی خوش‌بینانه نسبت به زندگی را ارائه می‌دهد. این دو شخصیت رویایی هرگز با به وجودآمدن مشکلات جدید دلسرد نمی‌شوند و مشکل را با روشهای تخیلی و نامتعارف حل‌می‌کنند.
این مجموعه همین‌طور به‌خاطر موسیقی زیبایش که توسط پیتر اسکومال ساخته‌شده‌است خاطره‌انگیز می‌باشد.
این دو کاراکتر نخست در سال ۱۹۷۶ میلادی در فیلم کوتاهی به‌نام Kuťáci (در انگلیسی The Tinkers) ظاهر شدند. بعدأ، این دو در فیلم‌های کوتاه بیشتری ظاهرشدند و سریالهای تلویزیونی خود را به نام... a je to (به انگلیسی... And that's it) ساختند. این دو شخصیت در سال ۱۹۸۹ میلادی پت و مت نامیده‌شدند و این برنامه نیز به نام آنان نامیده‌شد.این مجموعه کم‌کم بین تمامی گروه‌های سنی محبوب‌شد. هرچندکه در چکسلواکی سابق ٬ ۳۵ قسمت اولیه این مجموعه تنها برای کودکان در فرمت‌های ۷ دقیقه‌ای تولیدشده‌بود.
این مجموعه در سراسر دنیا محبوب‌گشت و کشورهای سوئد ٬ لهستان ٬ یوگوسلاوی ٬ ایسلند ٬ آلمان ٬ سوئیس ٬ برزیل ٬ فنلاند ٬ هلند ٬ کرواسی ٬ نروژ ٬ ایران ٬ مجارستان و چند کشور دیگر آن را نمایش‌دادند.
در سال 1993میلادی، درزمانیکه چکسلواکی به چک و اسلواکی تقسیم شد، لوبومیر بنس (Lubomír Beneš) -که درسال ۱۹۹۵ فوت‌کرد- استودیوی خود را به نام AIF Studio در پراگ (تولید) و زوریخ (بازاریابی، فروش) افتتاح‌کرد و با تیم جدید خود ۱۴ قسمت دیگر از این مجموعه را تولید و تمامی ۴۹ قسمت را راهی بازارهای جهانی کرد.
برای رفاه شما عزیزان در لینک ها به صورت 10 قسمتی آماده دانلود شده است و هر روز قسمت های جدید اضافه خواهد شد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط M.R-P.J در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, در ساعت 14:17 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ

بزرگترین سایت دانلود رایگان
آرشيو
تير 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
M.R-P.J
لينكستان
taylor swift
@بزرگترین سایــــت دانلود @
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود pm و آدرس pmdownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , pmdownload.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com